Klucz do pozyskania gości z Czech i Słowacji -Slevomat

portal turystyczne Slevomat

Slevomat niezmiennie potwierdza swoją pozycję najpopularniejszego portalu wśród Czechów i Słowaków planujących pobyt lub wakacje w Polsce. W 2023г. 47 proc. wszystkich turystów z obu tych krajów zarezerwowało swój pobyt w Polsce właśnie za pośrednictwem Slevomatu. Dla polskich hoteli to jasny sygnal: obecność na Slevomacie zwieksza szanse na pryciagnięcie większej liczby gości z Czech i Słowacji.

Polskie morze wyprzedziło tradycyjne dotychczas kierunki wakacyjne.

Polskie wybrzeże Bałtyku staje się dla Czechów coraz popularniejszym celem podrozy. Co więcej, w ubiegłym roku Slevomat sprzedał więcej pobytów nad polskim morzem niż w zwykłe najpopularniejszej Chorwacji. 

“Kluczem do sukcesu jest długi okres na wykorzystanie zakupionych ofert możliwość wyboru z dużym wyprzedzeniem – oferty z najdłuższym okresem realizacji rekomendujemy opublikować na portalu Slevomat tak szybko, jak to możliwe. Najlepiej już jesienią roku poprzedzającego termin realizacji oferty. Wówczas bowiem na Slevomacie nabywanych jest dużo ofert zakupionych jako prezenty świąteczne.W ten oto sposób nasi partnerzy mają możliwość zagwarantowania sobie wysokiego obłożenia już na początku sezonu, nie tracąc potencjalnych gości, którzy chcieliby zarezerwować wakacje z wyprzedzeniem” – mówi Adam Bartnicki, dyrektor ds. rynków międzynarodowych.

Rezerwacje poza sezonem – klucz do zwiększenia obłożenia

Portal Slevomat z cala pewnoscia nie jest rozwiązaniem wyłącznie na czas letnich wakacji. Spośród polskich ofert najlepiej sprzedają się wyjazdy w góry. Najpopularniejsze są Karkonosze, a na drugim miejscu uplasowały się Tatry. „Nasi klienci wykazują duże zainteresowanie Polską także poza głównym sezonem turystycznym, co pozwala partnerom utrzymać duże obłożenie również w okresach, kiedy ruch jest mniejszy, np. wiosna czy jesienia. Przykładowo w ubiegłym roku odpowiednio 62 proc. wszystkich listopadowych i 59 proc. październikowych turystów z Czech i Słowacji w Polsce przyjechało po dokonaniu rezerwacji za pośrednictwem Slevomatu” – podkreśla Adam Bartnicki. Statystyki te pokazują, że zaprezentowanie swojej oferty na portalu Slevomat może pomóc właścicielom hoteli znacznie zwiększyć obłożenie nawet poza sezonem. Niezwykle istotne jest jednak publikowanie ofert z dużym wyprzedzeniem oraz nie stawianie wyłącznie na rezerwacje last minute.

góry karkonosze

Współpraca z Slevomat – szansa na całoroczne zyski i większą widoczność

Dla hoteli w Polsce Slevomat i Zlavamat  wyjątkowym narzędziem do podnoszenia: widoczności i zwiększania obłożenia przez cały rok, w tym w zazwyczaj słabszych miesiącach, a tym samym do maksymalizacji zysków oraz popularności wśród czeskich i słowackich turystów.

„Jeśli na rynku pojawia się wysokiej klasy hotel, który chciałby skorzystać z siły naszych kanałów marketingowych, z przyjemnością omówimy z nim możliwości współpracy. Wystarczy zgłoś się do nas za pośrednictwem strony www.slevomat.cz/partner/start/poland lub na adres poland@slevomat.cz, a jeden z kolegów z polskiego zespołu skontaktu się z państwem”

Oceń artykuł
( No ratings yet )
Krainawycieczek - portal turystyczny

Dodaty komentarz